Lördag

Tentan imorse gick väl inte så himlans bra :(  Hade itne läst på modellinlärning och Locus of control så bra. Inte heller alla jävla olika aspekter, förhållningssätt, delar och allt. Tycker det var svårt att komma ihåg vad som tillhörde vad, men jag hoppas att jag klarade mig, men jag räknar inte med de :(

Efter tentan åkte jag till systembolaget. Kände mig som värsta alkisen, för jag kom upp på stan kvart i 10, en kvart innan de öppnade alltså. Jag gick för att ta ut pnegar, första bankomaten var helt seg, sen när jag gjort klart allt kom det inga pengar, måste kolla att de inte dragit dem ifrån kontot (!), sen gick jag till en annan bankomat och där vare någon som hade spytt, luktade som fan, men jag ville ha en minneslapp så jag var tvungen att ha en blå bakomat, men sen visade de sig att minneslapparna var slut - surt som fan! Fick iallafall stå utanför systemet och vänta några minnuter. Hehe.. Därför kände jag mig som en alkis, men som tur var fanns det fler folk som väntade, och de såg normala ut så :P

Sen åkte jag hem, gick förbi ICA först, handlade lite onst och kex tills ikväll och så hämtade jag ut mina paket :) Kalendern blev typ bra, hehe.. Lite missnöjd med ett kort, men det var ju jag som valde så jag får skylla mig själv.. Det andra paketet var från adlibris - skolböcker. Har inte öppnat det än :P Ingen lust att läsa idag, hehe..

Var svinkallt i lägenheten, men jag klarade av att sitta uppe typ en timme och kolla på LA ink, men sen gick jag och la mig och vilade en halvtimme - askönt att ligga undertäcket med massa kläder när det är så förbövelens kallt hela tiden.

Halv två tog jag bussen till Mellringe för att kolla på KFUM som spelade mot Husqvarna. KFUM förlorade med 6-3, första perioden var bra, men sen ville det sig inte riktigt. Snygga mål blev det iallafall och Husqvarnas första mål var på straff. Annars gjorde de inte så snygga mål förns i slutet..

Nu håller jag på och laddar hem Men in trees episod 6 och massa avsnitt av LA ink :) Har även diskat upp all disk. En veckan disk ungefär. Hatar matlådor, så jävla flottigt och äckligt, och det spelar faktiskt ingen roll om man diskar den på en gång, eller låter dem stå i en vecka, för det är lika äckligt hela tiden..

Lisa ringde nu, ska ta fram lite räkor och sen ska jag dammsuga, för vid sju kommer Emma och sen vid halv åtta kommer Lisa, hon skulle till Heli först som fyller (Grattis!) - ska bli myspys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback