kl.23.33

Det känns som om jag har varit duktig idag, men jag är inte klar på långa vägar :(
Ställde klockan på nio imorse, men var trött så jag gick upp vid tio istället.. Vet inte riktigt vad jag gjorde på förmiddan fram till kl.12, plockade undan efter det jag strök igår iallafall.. Kl.12 kom iallafall mamma och hämtade mig. Vi åkte till Willys och handlade lite.. Eller lite.. För typ 800.. Jag hade ingenting hemma kändes det som.. Eller jo en jävla massa korv och korvbröd, haha..

När jag kom hem så satte jag mig faktiskt vid köksbordet och pluggade.. Läste igenom alla papper (artiklar och utdrag ur böcker) utom ett. Orka. sen diskade jag. Och sen började jag skriva ner från fältstudien. Men det gick rätt trögt.. Skrev ner ett av 4 möten för hand, sen insåg jag att det här var kört.. Så jag började laga mat istället, var hungrig också så.. Gjorde lasagne med fullkornsplattor, hehe.. Aldrig gjort de förut, lasagne över huvudtaget alltså, men det blev gott :) Hade ju handlat idag så jag hade grönsaker till (= lyx). Efter maten satte jag mig här framför datorn och började skriva.. Skrev 3 sidor om fältstudien och nu håller jag på med själva semiarieuppgiften. Korkat kanske ni tycker det verkar.. Men jag var tvungen att göra klart det skriftliga om fältstudien för att kunna ha något att skriva om till sem. uppgiften.. Det som är korkat är att jag inte gjort detta tidigare.. Uppgiften ska vara inne imorgon och då ska jag öven ha ett föredrag på 8-10 min om det jag skrivit, ska helst kunna utantill :( Eller aa man fick ha manus, men Kiina sa att man inte fick läsa innantill och det är för mig samma sak som att kunna det utantill.. Hatar redovisningar, och det värsta är nästan att när jag har gjort mitt ska mina klasskamrater berätta vad jag gjorde bra och vad jag gjorde dåligt.. Dvs, vad jag gjorde dåligt för imorgon kommer jag suga.

Kände att jag var tvungen att skriva lite här. Onödigt, men tvunget.. Nu ska jag återgå om jag ska få någon sömn inatt! Önska mig lycka till ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback