Grattis!

Grattis till alla som vann på MTV EMA 2007 igår och grattis till Camilla och Cissi som fyller 20 år idag ;D
Alltså seriöst alla förtjänade inte att vinna, absolut inte! My Chem var nominerade i tre kategorier - Rock Out, Inter Act och Band.. De vann inte en enda och det är helt sjukt, de skulle lugnt vunnit Inter Act istället för Tokio Hotel. Band vann Linkin Park och det var helt okej.. Rock Out vann 30 seconds to Mars och det var också helt okej.. Båda de banden är ju bra.. Det är mer än vad man kan säga om Tokio Hotel. Usch, gillar inte det bandet. Trodde seriöst att sångaren var tjej tills jag såg på internet att hon hade ett killnamn. Haha.. Skrev "Tokio äckel Hotel" igår på min bilddagbok och då var det två småtjejer som blev väldigt upprörda, haha.. För roligt :P
Om jag ska fortsätta att klaga lite över igår, så kan jag ju börja med Snoop Doog som är stöööörsta tönten. Såg honom på Hultsfred 05, och aa han var lika stor tönt där.. Att han var host förstörde rätt mycket faktiskt, som tur var Dave Gohl från Foo Fighters där och livade upp allting :) Andra saker som gjorde allt till en bra kväll var att Avril Lavigne vann 2 priser (Soloartist och Most addictive song - "Girlfriend"),hon uppträdde även och det gjorde My Chemical Romance och många andra också, bland annat will.I.am som jag  tycke var överraskande bra :)
En katastrof var Amy Winerhouse som var hög som ett hus (såg ut som det iallafall) Hon vann Artisternas val, men tackade inte, tog skiten och gick. Sen gjorde hon ett katastrofalt uppträdande. Var nästan pinsamt.
 
Sammanfattningsvis var MTV EMA 2007 bra med inte så bra som jag hoppats på!


image20

My Chemical Romance
Frankt Iero, Ray Toro, Mickey Way och Gerard Way
Var är Bob?!  Gee är iallafall to hot to handle i sin kostym 


image21

Gerard Way och Jared Leto från 30 seconds to Mars

image22

Avril Lavigne sjunger Hot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback