Fredag

Har väl inte varit den roligaste fredagen idag.. Har varit himlans trött och tråkig.. Sov till typ tio och sen ringde Jossan, vi pratade i nästan en timme (56 min tror jag :P) Så det var ju kul, sen fick jag tre paket från posten, hehe.. Men två var visst för stora så jag måste gå till ICA o hämta dem, orkade inte de idag dock. Har så jävla ont i min stortå! Har typ nageltrång och jag har väl haft det till och från ett tag, men det har aldrig varit så här illa :( Så det var en anledning till att jag inte hämtade min paket - jag kan inte gå, speciellt inte med skor på :(

Det jag har gjort idag är att plugga. Har ju tenta imorgon - omtenta. Men det är första gången jag gör den, så det blir ju inte omtetna för mig, om ni fattar ;PHar dock inte gått så bra att plugga. Men jag är inte klar än, målade nyss naglarna och ska låta det torka när jag kommar på andra delen av Fredag hela veckan, sen ska jagläsa igenom alla anteckningar igen, seen blire sängen. Gud så skönt :D


Carola var med på Idol idag - USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback