EMA :D

Jag hade tänkt att gå på stan idag, men eftersom jag sover så länge på morgonen och ska till vårdcentralen kl.15.30 (2 ggr på 2 v, det här kommer att bli pissdyrt) så hinner jag nog inte det.. Får bli imorgon istället, är ju ledig då med :D

Igår var jag på Aerobics, och de var kul, kunde ju stegen nu :D Och ledaren är ju inte så lite söt ;D haha.. Men jag hann inte äta någon mat innan passet så efter halva blev jag helt svimfärdig, inte så kul.. Men jag körde nästan hela passet iallafall.. Stannade upp och vilade de snurrande huvudet lite då och då bara.. Ikväll ska jag på Aerobics Funk, det ska bli kul :) Var ju där för två veckor sen, men missade förra veckan för at tjag hade så ont i ryggen.. Men ikväll då jävlar :P hehe...

Ikväll är det ju också MTV EMA :D Massa bra artister som ska uppträda och få priser.. My Chem var nominerade i 3 kategorier och så ska de spela <3 :D Tokio Hotel är nominerade i två och jag hoppas de inte vinner ett skit ;P haha

Fan vad de kliar och sviner under armarna :S Aaaaaaaaaa!! Tur att jag ringde vårdcentralen, var itne pga av de jag ringde, har tänkt rigna ett par dar nu, men nu när armarna cpa sig också, så var det lika bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback