EKG

Såg nyss programmet EKG på kanal 5, rätt roligt och så lär man sig lite, sånt som en blivande sjuksköterska kan ha nytta av, lite iallafall, hehe.. Men något jag tycker är helt sjukt är det där med hypnos. Såg ett avsnitt då en tjej skulle bli "botad" från sin spindelskräck, och det kan jag köpa lite mer än det som var i dagens avsnitt.. Ikväll var det så att en ordförare för SSU skulle bli hypnotiserad och bli ordförande för MUFF istället.. Det köper jag inte. Hon hade ingenting att säga och det kändes som om hon bara spelade med. Visst hon såg helt sömndrucken ut men det gjorde hon i början av programmet också. 
Filip och Fredrik testade  hypnos på Boston tea party en gång, och det var lite roligt, hehe.. Men det här kändes bara löjligt! Boston tea party börjar om 50 min btw - missa inte det ;D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback