Då var det över för den här gången

Ikväll ska jag inte plugga, hehe.. Jag måste få bort kommunikation hur mitt huvud innan jag ska börja fokucera på psykologi igen.. Skönt för mitt lilla huvud, men jag har fortfarande ont :( Fattar inte varför, drick rätt mycket vatten och så.. Okej jag har inte tränat eller sovit som man borde den sista veckan, men de brukar jag väl inte göra annars heller?

Tentan gick väl sådär.. Det var 11 frågor, lite a  o b och så.. De tre första frågorna gick bäst och det var 10 poäng, sen kom empati delen och där kunde jag typ ingenting.. Hade inte läst empatiboken och jag kunde inte komma på Ulla Holms def på empati. Dessvärre var den delen också 10 poäng. Sen kom lite andra frågor som jag kunde lite på iallafall.. Om de rättar snällt och jag har förstått rätt (absolut INTE säkert) så får jag nog iallafall G. Vore skönt för jag har ingen lust att göra om den..

Efter tentan gick jag på stan. Kiina var med en halvtimme ungefär :) Vi hann bara gå från Järntorget till Indiska.. Var rätt länge där.. hehe.. Men I looooove Indiska ;D Finns en klänning där, den korta på reklamen, som jag vill ha, men den kostar 500 så jag har inte råd. Köpte två ljuslyktor och en julgransstjärna istället ;) Massa fina julsaker har de fått :) Ska shoppa lite mer där sen :P Kiina köpte en tunikaklänning :) Sen gick hon till tåget, jag gick till Zoo och köpte två godbitar till Eila som hon ska få på söndag.. Den ena innehäll choklad, så hon kommer bli så glad så ;D Sen gick jag till Lindex underwear och köpte två BH:ar, det var rea så det blev rätt billigt. Och därefter gick jag till H&M. Köpte deo (eftersom jag var tvungen att slänga min gamla pga utslagen), nagellack, ögonskugga och dubbeleyeliner med glitter - partyparty! ;D

Ikväll blire Hidden Palms (tror de är sista avsnittet nu) och sen Idol.. Ska nog lägga mig rätt tidigt, men tanke på att jag sov 3-4 h inatt och jag ska upp tidigt och jobba imorgon. Börjar 6.45 och jag hoppas det inte är för halt eller kallt imorgonbitti, för då kommer jag cykla omkull och dö typ, gjorde de i vintras. Har ingen lust att gå uoo 45 min extra bara för att åka buss heller.. Nee.. Så håll tummarna igen ;P Ska visst vara snöochregn"storm" imorgon..

Nu ska jag ta en Ipren och kolla på TV.
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback