11 nov

Jag tycker att folk kommenterar för lite - skärpning! :)


Var på fars dag fika hos farmor och farfar, pappa var med så klart.
Mormor och morfar var hemma hos mamma och åt söndagsstek, jag och Sandra kom precis när de bärjat äta. Vi skulle ju också ha.
Jag hade varit snäll och köpt med mig godis till Eila :) Lilla tanten, hon börjar fan bli senil :(


Igår jobbade jag på Rosenlund. Inte så kul att gå upp så tidigt och när jag väl kom fram så frågade disktriktsjuksköterskan om jag var sjuk eller hade astma.. Hon trodde jag hade det.. Kuuul.. Visst det piper i bröstet på mig och det är lite jobbigt att andas när jag ansträninger mig, och då när jag träffa na hade jag cyklat rätt fort, för jag var lite sen. Men orka kolla upp.. Kostar massa pengar..

Dags att göra matlåda - köttfärssås a la Madde och pasta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback