Tisdag

Guu vad skönt det är att vara ledig :) hehe..
Sitter fortfarande i "pyjamas"..  Ska snart duscha och sen pallra mig upp på stan för att kolla på en jacka och en bok om GI-mat.. Tänkte jag skulle prova de ett tag, hehe..

Sen ska jag kanske träffa Lisa ikväll :D Skojjigt..

Var ju ute o åt med min mormor, morfar och moster igår.. Skulle keka kinamat, men de hade så klart stängt på måndagar, så vi keka på någe libanesiskt istället.. De tyckte de var jättegott, men jag tyckte nog bara om pommesen och vinet, hehe.. Men de var trevligt iallafall.. Fick en jättefin skål av min moster som inflyttningspresent.. En svart triangelaktig :) Jättefin verkligen, :) hehe..

Varför var de ingen söt person inne på msn igår? :( 
Det var ju korkat, hehe..

Ne nu ska jag duscha, halva dagen har ju snart gått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback