Nehe..

Fick nyss sms angående den där studien, och jag blev inte "uttagen", attans, haha..
Men det är okej :P haha..

Har varit hemma hos mamma lite idag.. Eller aa väldigt lite hemma hos henne.. När jag kom så fick jag typ gå ut med Eila :P Och sen fick jag en foundation och body lotion, och så tog vi hem min cykel :D Jätteskönt att ha den hemma nu.. Kan ju cykla upp på stan nu istälelt för att bli blöt om fötterna när jag går :) Asbra..
Sen åkte vi även till systemet :)
Sist med inte mist så var vi förbi mormor och morfar och hämtade lite Prison Break avsnitt som jag inte hade sett.. Så nu har jag kollat på de tre avsnitten, hehe.. Jättespännande ju!!
Men så klart är det någe som strular.. Jag fick inte fram någon text på det sista avsnittet, så jag har inte sett det så bra, eftersom min engelska verkligen suger stenhårt..
Sandra får nog fixa fram texten på datorn, och så får jag se om de, eller vänta fyra veckor och kolla på tv:n, men värt liksom, hehe..

Nu börjar CSI Maiami, de ska jag se på nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback