Måndag

Kom inte in på min blgg igår, lösenordet ville sig inte riktigt..
Men nu har det fixat sig :) hehe..

Kollade nyss på ett gammalt avsnitt av Grey`s anatomy. Jag trodde jag hade sett alla, men det hade jag tydligen inte.. Så nu ska jag kolla imorgon också, för att de hur mycket jag missat, hehe.. För den serien är ju bara fööör bra :) hehe..

Var sista föreläsningen med forskningsmetodik idag. Så himla skönt.. Gillade verkligen inte den föreläsaren.. Hon var så himla jobbig och sa bara självklara saker.. Skulle kunna haft 2 lite kortare föreläsningar än 3 st på 4h styck, för hon hade typ inget speciellt att säga.. Var bara jobbigt och sövande, hehe..

Igår var jag duktig och städade.. Dammsög, diskade, strök och rensade på papper, gjorde ordning i badrumsskåpet och annat tjaffs, hehe.. Så nu är det så fint så här hemma :D
Min moster ska komma nu om en kvart kanske.. Hon skulle komma vid sex.. Vet inte om mormor, morfar och morbror skulle hänga på.. MIn moster skulle visst bjuda mig på mat idag :) Det är ju himla kul och snällt av na, eftersom man inte träffar henne så ofta, och nu för ett tag sen så har hon flyttat till Karlskoga.. Förut bodde hon bara där ibland, men nu är hon flyttat dit på riktigt liksom.. Mormor och morfar bodde där när jag var liten, hehe.. Så det blev mycket Karlskoga då, påsk, jul, sommar, helger och så, hehe.. En gång på påsken så var vi där och så hade det varit fint väder flera veckor, så mamma hade bytt till sommardäcken  på bilen.. Sen var vi där och dan vi skulle åka hem blev det typ snöstorm, och mamma slira med bilen, så vi höll på att köra i diket, hade de kommit en bil hade vi garanterat krockat, för vi åkte liksom slamon över båda körfälten.. Inte så kul direkt.. haha..

Köpte en påse godis i någon godis och videobutik här på vägen hem.. Tänkte att det verkade lite gott, hehe.. Har tänkt att köpa förut, men då har det sett så öde ut där, gillar inte gå i butiker när det är tomt på folk.. Man känner sig så uttittad då, haha. Men idag när jag gick förbi, såg jag att det var lite folk där, så då passade jag på, hehe..
Köpte för ungefär 25 kr.. Betalade med en femtilapp, sen fick jag 75kr tillbaka.. Jag ba: Men jag gav ju 50 kr.. Han i kassad, trodde jag hade gett honom en hundring, haha.. Sen satt de en person bakom kassan och sa att ja det var ju ärligt, haha.. Kunde ha gjort en bra affär där :P Fått en godispåse och 25kr, helt gratis, hehe.. Men ärlig som jag är, gjorde jag inte de, haha.. Kunde ju ha varit smart där, men jag kände mig som eb god och bra människa när jag gick därifrån, haha.. Trots att jag hade dåligt samvete att jag köpt godis överhuvudtaget, men kropp är inte så förtjusst i sånnasaker :(

Nu ska jag gå och ta en allergitablett, för jag kommer nog snart att krevera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback