Guu vad skönt!

Jag fick nyss reda på att jag klarat min omtenta :D "Sjukdomslära med specifik farmakologi 7p".. Guu va skönt alltså :D Trodde verkligen att jag inte hade klarat den.. Men jag är nog inte så dum som jag ser ut, haha..
Kommer ihåg att jag ringde till Joseph o grät när jag fick tillbaka den första gången, haha.. Nu ringde jag till mamma och var glad istället :D Det var ju en stor tenta så det har ju inte varit så bra att ha den efter sig hela tiden.. Men nu har jag iallafall klarat den!

Men snart har jag nästa tenta på en kurs jag verkligen har ogillat.. Den är om en vecka och en dag! Dvs, 22 mars.. Och efter den 22:a mars kommer 23:e :D

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej söt, nu får du sluta å tvätta hela tiden och prata med mig istället..

2007-03-14 @ 20:03:55
Postat av: Johan

Hej söt, nu får du sluta å tvätta hela tiden och prata med mig istället..

2007-03-14 @ 20:05:19
Postat av: Johan

Hej söt, nu får du sluta å tvätta hela tiden och prata med mig istället..

2007-03-14 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback