Aaaj mitt huvud

Jag har en sån fruktansvärd huvudvärk, så jag knappt kan tro det.. Jag är inte helt dyng, haha.. Har bara druckit en cider liksom.. Vet inte varför jag har så ont i huvudet hela tiden.. Ska iallafall snart ta en tablett o hoppa i bingen..

Var ju hos Elin på fest ikväll.. De var rätt mycket folk, men huset är ju rätt stort så det kändes inte som om det var så mycket folk iallafall. Jag hade ju ont i huvudet så jag hade inte med mig något och dricka, så jag var väl inte världens socialaste människa kan jag tänka mig.. Satt med Daniel, Emma o Jossan hela tiden, haha.. Spelade lite pingis faktist. De var inte igår, hehe.. 
Sen skulle Jossan åka och jobba, hon började klockan elva, så då fick jag åka med och så.. Gick hem till Lisa.. Sen gick hon och jag till Frimis, och vi kom in utan problem fast vi inte är fyllda 20 än :) hehe.. Men det sög verkligen där.. Köpte en varsin cider, gick på toa sen konstaterade vi att det inte var någe kul, haha.. Så vi gick till MM-baren istället.. Var kaeroke där.. Helt sjukt vilka personer det finns som ställer sig och sjunger.. Snacka om att skämma ut sig själv, haha.. Jag och Lisa sjung inget, hon köpte en drick men inte jag :P Stanande inte så värst länge. Utan Dennis kom och hade ont i benen så då ville han hem, och toffel som Lisa är följde hon med ;) hehe.. Men jag häll ändå på att få allergiattacker.. Usch.. Hatar mina ögon och näsa just nu. Kliar hela tiden och när jag väl börjat nysa kan jag inte sluta :(  Jobbigt värre ju.. 
Alla var verkligen jättefulla överallt, bara vi som var nyktra, hehe.. 

Skönt att inte bara sitta hemma iallafall :)

Nu ska jag gå o dörmma om en söt person, haha.. 
Så jävla trött är jag.. Måste ju se reprisen på Meldifestivalen också, så jag kan ju inte sova bort hela dan menar jag :) 

Goood naaatt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback