1 månad

Om en månad fyller jag ååår :D hehe.. Då blir jag stor, haha.. Hela 20 ju :D
 
Var meningen att jag skulle följa med farmor, farfar och pappa till farmor och farfars kolonilott och rensa ogräs imorse, haha.. Men jag tyckte inte att det var något fint väder och dessutom var klockan halv nio när pappa ringde och då var jag helt död..
Så jag gick och la mig igen istället.. Sen ringde han väl en timme senare och väckte mig, ooorka tänkte jag och somnade om, haha.. Sen vaknade jag av brevbäraren, men orkade inte gå upp då heller, haha.. Nån gång efter tolv, gick jag upp och hämtade posten och såg till min förtjusning att jag fått ett nytt nummer av Cosmopolitan :D Låg och läste den lite, tills jag fick jätteont i ryggen och så.. Så då gick jag upp och tog en låång dusch - skönt..
Nu har jag nyss kollat på det sista av Våra bästa år och kekat frukost..
Tänkte plugga lite nu, för tentan är ju om en vecka.. Ibland går tiden lite för fort för att man ska hinna med... Men det är bra att tiden går fort ;) Kanske inte tillräckligt fort ändå, hehe..

Är som kanske märkt ledig idag med (idag har jag inte "skolakt" heller), haha..
Men imorgon har jag KTC undervisning, ergnomi, eller vad det heter.. Vi ska lära oss hur sängar funkar och lyftteknik m.m. Hoppas de blir kul, vet inte om jag känner nån i min grupp bara, haha.. Vi är ju så många i klassen, så man kan ju inte känna alla..
Jag börjar inte förns kl.13 så då får jag sovmorgon, skönt :D Sova är nog bland det bästa som finns, haha..

Ne, dags att göra lite nytta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback