Tröött

Ursch vad trött jag är, och ont i nacken har jag också.. Inge vidare skönt :(

Jossan var ju här förut och sen när hon åkte någon gång efter fem har jag försökt sitta och läsa..
Men jag har väl suttit och spelat lite spel, eftersom det är så tråkigt det jag läser om..
Sen har jag också kollat på dubbelavsnitt att Criminal Minds.. Asbra :D Passade på och keka då också, haha.. Var lite orolig att jag skulle få gå och köpa en kebabtallrik, orkade verkligen inte laga mat, gjorde ju de med lunchen, haha.. Men som tur var hittade jag en matlåda i frysen med tacopaj :D Så jag behövde bara göra sallad och sen sparade jag 55:- och det kändes lite nyttigare också, hehe..

Nu känner jag mig jättetrött.. Ska snart gå och lägga mig och läsa och hoppas att jag inte somnar på en gång då. Men jag tänkte gå upp tidigt imorgon så då hinner jag läsa också :) De blir nog bra..

Gooood naaattt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vart kom den tacopajen ifrån? ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback