Torsdag

Den här bloggsidan.. Jag vet inte riktigt.. Jag får inte riktigt något grepp om den.. Vill ju att alla mina bloggar/inlägg ska ligga på samma sida, startsidan när man går inte på http://medei.blogg.se men de verkar inte vilja bli så.. Får se var de här inlägget hamnar...

Men aja..

Idag är det torsdag och jag gick upp redan kl.9 imorse trots att jag är ledig idag.. Var så att min pappa, farmor och farfar kom hit kl.10 och skulle kika på min lägenhet, eftersom de inte har gjort det än.. De hade med sig fika, så jag började min dag med en bulle.. Känns inte allt för bra, men men..

Nu börjar jag piggna till lite iallafall.. Så jag ska ta fram mina skolböcker nu och läsa lite i dem.. Har omtenta på lördag - blää!!

Idag fyller Samir 19 år, så grattis, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback