Sista februari

Sista dagen i månaden.. Hur brukar sånt kännas? Här känns det bra iallafall, hehe :D
Årstidslåten går ju Januari börjar året, Februari kommer näst, Mars April har knopp i håret, Maj och Juni blommar mest .... Så snart mina damer och herrar är det våår :D Och jag längtar så till våren och allt som den brukar bidra till, kanske inte all dum pollen, eftersom jag är allergisk, men lite de med kasnke, hehe..

Var i skolan tidigt imorse, 09.30, hehe.. Inte så jättetidigt kanske, med tanke på att jag ska vara där imorgon kl.08.15.. Suuck.. Men iallafall.. Träffade Kina och Lisa (tror jag hon heter). Vi har ett grupparbete som ska in på fredag.. Och eftersom jag hade varit så duktigt och läst alla artiklar så bra (inte) så tog jag på mig att skriva rent, var ju jag som antecknade också, hehe.. Men de orkar jag inte göra idag.. Har hela dan imorgon på mig, slutar kl.12.00 då :)

Ne idag har jag gjort mycket känns det som.. Slutade klockan 17.. Sen åkte jag hem och kollade om de fanns någon tvätttid, och de fanns de.. Så jag har tvätttid till tio ikväll.. Så nu håller jag på och tvättar för fullt.. Men nyss kom jag hem från Willys.. Var och handlade med Steve.. Han höll på att stressa sönder mig, haha.. Men jag ska ju vara glad att han ville åka med mig, eller att jag fick åka med honom, annars hade jag ju fått vänta skitlänge på mamma.. Flera dagar och då hade jag nog dött, hehe..
Hittade inte allt, men jag får handla resten på ICA inte så mycket som fattades..
Stötte på en gammal lärare.. PG.. Han hälsade och jag hann liksom inte titta på honom så jag sa bara HejHej.. Sen såg jag att det var han, men jag hann liksom inte stanna och prata med honom när jag insåg att jag kände honom för att Steve var så jävla stressad, haha.. Skämms lite nu.. För de visste ju inte PG, hehe.. Men men..

Snart börjar O.C. och det ska jag verkligen titta på.. Så spännande ju, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback