Måndag

Idag är det måndag och idag har jag varit ledig - skönt :D

Gick upp halv elva imorse för de var någon idiot som skottade snö men en sån där maskin som lät asmycket.. Var utanför mitt fönster i kanske en halvtimme.. Så jag var tvungen att gå upp..
Sen vid halv ett gick jag hem till Emma, så gick vi ut med Elsa i skogen ungefär en timme, det var himla skönt :) Friskt luft plus lite motion, hehe..
Fick lite lunch hos Emma sen när vi kommit in, hehe..

Gick därefter upp till stan och mötte Lisa, så åkte vi till Blomsterlandet och Europris och så. Köpte lite frön och såjord, dags att börja odla nu, hehe.. Hoppas snön försvinner snart så jag kan ta hem mitt växthus och göra fint på balkongen :D

Nu ska jag ta och diska lite och sen laga mat. Låter lite sjukt att jag ska diska innan jag ska laga maten, men stekpannan och massa annat är smutisgt, inte orkat diska sen i lördags.. Är väl dags nu kanske.. hehe..

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Hej, trevlig blogg förresten ;-)

Puss Puss...

2007-02-27 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback