Igår lördag :D

65721-1

Igår vare drag, hehe..
Cissi kom hem till mig vid halv 8, då lagade vi lite mat, kyckling, curry och ris. Och så kollade vi på Melodifestivalen. Efter typ andra låten kom Lisa :)
Det var himla synd att After Dark inte gick vidare.. Synd, snarare sjukt, haha.. Men det var jättebra att Andreas Johnsson vann :D yees. hehe..

Spelade lite ölspel med en kortlek och sen efter ett tag kom Christer, haha.. Lite chockerande, men himla kul faktist :) Han bor visst en gata bort.. Han hade med sig lite sprit, och groggvirke..  Bjöd oss på jättegoda drinkar, hehe.. Det var bra tycker jag, haha.. För jag hade bara öl eftersom jag gav min alkoläsk till Lisa.. Visst är jag snäll?! hehe..
Sen drack vi upp min Jägermister.. Så jävla äckligt egentligen, men den tog slut och Cissi och Chrsiter drack bara en, ops...

Sen drog han tydligen till Klaras och vi till MM-baren. Kommer inte ihåg hur vi kom upp.. Eller jo jag vet att vi gick, men vilken väg vet jag inte. Helt plötsligt var vi iallafall framme.
På MM vare faktist kul. Brukar inte vara det tycker jag, men de var det verkligen :)
Köpte en varsin drink. Och sen typ "försvann" Cissi, eller hon försvann inte, såg na hela tiden, men hon var inte med oss, haha.. Måste prata med henne om det där, haha..
Jag och Lisa satt med två rätt roliga personer.. Tjejen var hela 30 år.. Haha.. Men hon såg verkligen inte ut som det.. Blev rätt chockade när hon sa de.. Sen vare också hennes gaykompis, hehe.. Han var jättelång, och tydligen nån slags modell, hehe.. De var roliga iallafall.. :D

När Cissi skulle till bussen gick jag Lisa och Dennis (han var också på MM) till Elvis och köpte mat. När jag skulle betala hittade jag inte mina pengar.. Sen hittade jag inte ens mitt bankomat kort.. Fick typ panik och skämdes ihjäl för att jag inte hade pengar att betala maten med.. Men Dennis betalade åt mig, så jag slapp skämmas ihjäl på riktigt..
När vi fått maten gick vi hem till Lisa och Dennis.. Jag skulle typ sova på soffan eller någe, haha, men det blev inte så..
Orkade inte äta min pizza, åt bara 3-4 tuggor kanske. Men jag tror Dennis kekade upp den, haha.. Hungrig som fan måste han ha varit, hehe..
Men jag stannade inte hos dom så länge. Utan jag gick hem, helt själv, mitt i natten.. Det var läskigt tyckte jag.. Var liksom helt öde där jag gick, så jag ringde till en massa, men de ville inte svara.. Bara Jossan svara, men hon var dum och ville inte prata med mig. Haha.. Jag kom iallafall helskinnad hem och så.. Var hemma vid tre ungefär.

Imorse vakande jag vid 11 och trodde jag var typ död. Ingen härlig känsla direkt. Lyckas iallafall pallra mig till väskan och kolla om mitt bankomat kort låg där. Och det gjordet de som tur var :) Hittade även mina pengar i byxfickan, precis där jag lagt dem.. Dessvärre hittade jag inte mitt skärp och mitt diadem. Förhoppningsvis är de hemma hos Lisa, tror jag tog av mig didademet där iallafall.. Skärpet vet jag inte när jag hade sist.. Eller det är inget skärp, ett band som jag hade med tröjan. Den rörde mycket på sig när man rörde sig, så jag kan ha tappat det på MM, men jag vet inte..
Gick ialalfall och la mig igen.
Sen ringde min moster vid kl.13 och då gick jag upp en timme ungefär, åt frukost och så.. Sen gick jag och la mig igen, och gick inte upp förns vid fem.. Har alltså legat i sängen hela dan.. Men det har varit skönt :)

Är fortfarande helt seg..
Har kekat ipren, alvedon, apelsinjuice och borstat tänderna ett antal gånger..

Frågan är om det var värt det.. Haha.. Joo det var det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback