Fredag

Oj vilken fredag sen..
Gick upp tidigt imorse, men inte så tidigt som jag hade planerat.. Försov med 45 min, haha.. Så jag fick skippa frukosten, ta ett glas juice bara..

Hade föreläsning om Vetenskaps teori del 3 idag.. Rätt tråkigt fakiskt.. Det mesta är typ bara flumm.. Eller flumm kanske det inte är, men det är rörigt och alla tycker olika, sen i slutändan är alla helt konstiga och inget stämmer.. Tur att man får blanda lite då :) De fick man inte göra på människosynen och etiken.. Men nu är det visst tillåtet, haha..

Nyss så diskade jag, och innan de åt jag lunch - pyttipanna med rödbetor och ägg, hehe..
Nu ska ska jag plugga så jag inte kuggar på omtentan imorgon..

Jossan kommer nog och hälsar på mig lite senare, hon skulle visst hjälpa mig och plugga :D hehe..
Tur att jag har henne ibland, :D

Men allra först måste jag hälsa på någon på msn.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback