Elak

Usch nu känner jag mig både taskig och elak..
Men det är väl bättre att säga som det är, istället för att bara låta bli och säga något överhuvudtaget?
Även om man inte säger hela sanningen. Hade jag gjort de, så hade jag kännt mig ännu mer usel..

Visst jag hade ju typ redan sagt okej, men man får väl ångra sig?

Och om man ångrar sig eller bara inte vill, så är det väl bättre att säga det istället för att träffa honom och vara allmänt otrevlig? Eller otrevlig skulle jag väl inte vara, inte med flit iallafall, men det skulle kännas lite väl pressat. Som om att du måste göra det här, eftersom du nu hade sagt så ...

Nu har jag iallafall sagt att jag inte vill..
Elakt eller hur?!
Men jag tror att det var bättre att säga att jag inte tyckte det kändes helt bra, istället för att säga att man tycker personen är lite småjobbig och inte är ett dugg intresserad..
Eller?

Aja skitsamma.. Gjort är gjort..
Får väl känna mig lite unken ett tag, men va fan ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback