Äntligen

Ja äntligen har jag har jag varit och hämtat mitt efterlängtade vitrinskåp, hehe..
Så nu står det här brevid datorn och ser fint ut :) Måste ställa in mina kristallglas och så, men de hinner jag inte ikväll.. Jag har en hel del att plugga :( Varför måste jag alltid göra allt i sista sekund? Ursch, blir så trött på mig själv. Men men..

Joseph chockerade och kom hit idag på lunchen.. Han jobbade visst i en lägenhet på min gata. Ville låna toan, haha.. Sen skulle jag keka frukost och eftersom han hade lunch så joina han..
Kanske sjukt, men de kändes himla bra faktist. Vi kunde prata och så utan att bli osams, eller såra den andre.. Och det bästa av allt! Jag kände ingenting, eller vad jag ska säga.. Jag ville inte kasta mig runt halsen på honom och sånt. Jag ville verkligen inte de, haha.. Så jävla skönt att känna att man kommit på fötter igen på riktigt.. :D Känns bra att veta att det är på riktigt och inget jag bara försökt intala mig själv :)

Mer idag då?
Nja jag har inte gjort så mycket mer.. Kollar på Desperate housewives så klart :)
Och så har jag pratat med gosingen på msn :D
Usch va orolig jag blev ett tag, men nu känns de bra igen, hehe ;)
Vill att de här sista veckorna går fooort, hehe..

Träffade Eila idag också förrsten..
Hon är föör gullig.. Usch va jag saknar henne.. Måste låna hem henne lite..
Frågan är bara när.. Hmm..

Jossans bil har blivit stulen också!! Igår...
Helt sjukt. Jävla idiotier det finns..
Jag blir så himla arg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback