Trist

It sucks!

Tristaste dagen.. Skum stämning när man kom till universitetet imorse, föreläsningen var jättetråkig och efteråt pratade läraren lite om vad som skedde igår, och frågade vilka som sett något o så.. Folk började gråta o det blev allmänt jättejobbigt :(  Stämningen blev iallafall lättare under lunchen :) Jag hade tänkt att gå en timme på föreläsningen efter lunch, men eftersom det finns åhörarkopior på Blackboard, åkte jag hem istället. Skulle ju iväg och jobba - sortera julkort på Östra Bangatan. Nu är jag hemma och ska fortsätta plugga artiklarna.. Kul, eller inte!


Jossan har lagat älg idag och hon kom även med dagens citat: Men hon kanske är lite så där .... lesbisk ...
Haha, lät hur kul som helst när hon sa de ;P Känns bra att skratta lite, när man läser nyheterna och det är den ena hemskheten efter den andra..

Jag ska citera en annan person.. Gerard Way (My Chemical Romance) sa i somras på Pier Pressure: Do never act out in violence, Sweden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback