Nyårsafton

Gott nytt år på er alla ;D

Vaknade nyss och har nu ätit frukost, så skönt när man får sova och sega så länge man vill.. Och sen såg jag att det hade kommit lite snö, är vitt på taken iallafall, hehe :D Undrar om de finns någon snö i Stockholm? Ska ju dit med Jossan om några timmar, jag är astaggad, haha.. De hade tydligen köpt mat och vin (till maten typ) för 300 kr per person. Jossan tyckte de var asmkt, men jag hade typ tänkt att de kunde kosta 4-500, så 300 lät bra tycker jag, men de lär ju bli bra mat :)
Men jag är lite nervös också, hehe.. Känner ju bara Jossan och det är ju folk från hennes klass vi ska till, så hon kommer ju dem.. Tänk om de blir helt stelt och jobbigt, fast neee.. Idag ska det vara party och glada miner, så då får man väl se till att de blir det också.. Har ju min morbror i Stockholm också vi kunde komma ta sa han, han skulle till Patricia (strösta gayklubben) och fira nyår, haha..
Så idag kommer nog bli bra, är igentligen morgondagen jag är lite orolig för, hur bakis man är och när Jossan är nykter så hon kan köra hem, kmr nog ta hela dan..  Men aa som sagt de blir nog bra ;)

Ska nog duscha och så nu - ha en bra kväll allesammans :)

PS.. Jag lyckades ladda ner Heaven Help Us igår hemma i Lundby, värsta najs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback