Måndag

Jag pluggade inge i lördags, jag o Lisa åkte till Strike istället och kekade julbord, värsta najs :D
Hade tänkt att gå på julmarknad i  Wadköping igår förmiddag, men det var ingen som kunde följa med typ och så var det ju så tråkigt väder, så jag sket it.. Var iallafall i Lundby, lämnade Oriflame grejer till Segerstens och så var jag på mammas julmöte. Ladda hem lite One tree hill avsnitt, säsong 2, har ju börjat kolla om, och det går grymt långsamt o ladda ner dem hemma hos mig. Filip skjussade hem mig vid sju och så pluggade jag lite och sen kollade jag på Navy CIS, och sen pluggade lite mera, dvs. läste nästan artiklarna. Ena läste jag rätt bra, men den andra la jag ner på en gång typ..

Idag ringde väckarklockan kl.7 och jag var helt död, pallrade mig upp iallafall och åkte iväg till skolan. Träffade min grupp och vi kom fram till att vi kanske kunde använda typ hälften av artiklarna i arbetet, men ska vi göra ltie grejer själva tills imorgon, ska även förbereda till seminariumet imorgon och jag ska jobba ikväll :( Det är gryyymt mycket i skolan just nu och typ massa jobb, vet inte hur jag ska hinna och orka allt :( Men det är väl bara o bita ihop, kanske får andas ut i mellandagarna (!)

Ska sätta fart o plugga lite tills imorgon innan min buss till jobbet går..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback