Fredag-Lördag

I går var jag helt förvirrad igen.. Kom till skolan drygt en timme för tidigt.. Smart! Skulle varit där 12.45, jag var väl där 11.40 någe.. Hämtade iallafall ut min tenta (Uteckling o Hälsa), åt frukost (för det hade jag inte hunnit hemma) och läste igenom gamla anteckningar, eftersom jag fick U på tentan, Suuuuuurt som fan!

Sen blev iallafall klockan dags för handledningstillfälle, och vi fick den tråkigaste läraren av alla :( Men hon var illafall konkret och så, så vi vet vad vi ska göra. Tog undefär 45 minuter, sen satte vi oss i en data sal och sökte artiklar.. Hittade tillslut 6 st som vi ska läsa.. Höll på till kockan 16 typ, så jag fick stressa hemmåt.. Var tvungen att handla lite på ICA först och hemma skulle jag städa.. Kiina skulle komma vid halv sex ungefär, så det var därför jag var så stressad.. Men det gick bra, var nästan helt färdig med ständningen när hon kom (bara lite disk som jag stod o höll på med).

Jag hade typ förfest på kvällen.. Kiina kom rät tidigt för hon fick skjuss istället för att ta tåg o buss, så vi kekade lite mat innan de andra kom. "Lata laxen" hette receptet, haha.. Var gott :) Sen kom iallafall folket. De var Julia, Maria och Sanna.. Sen kom Josse och hennes kompis Karin och tillslut kom även Jossan.. Det var roligt :) Vi kollade typ på Idol, fast jag och Julia hade bannlyst det från början, men aa..

Senare på kvällen drog Maria och Sanna hem, de fick skjuss och Julia o Kiina fick skjuss till Klaras. Jag, Jossan, Josse och Karin gick.. Karin skulle hem, men vi andra gick till Klaras. Josse hade Lime-kort så vi fick VIP så vi kom in precis efter Julia och Kiina. Sen skulle Josse få gå in gratis och helt plötsligt kom jag o Jossan också inte gratis :D hehe..

Det  var grymt mycket folk på Klaras. Och det var jättemånga man inte kände igen, mkt 89:or, men en hel del äldre också.. Så det var inte så¨roligt som jag hade tänkt mig, men jag hade fortfarande kul :D Josse drog relativit tidigt. Men sen kom Camilla och Cissi, de stannade dock inte så länge och lite senare drog även Jossan (hennes mamma kom och hämtade henne, annars skulle hon ta bussen, hehe) Så sen vare bara jag Kiina och Julia. Magnus (Kiinas sambo) var också där. Så hängde typ med honom på slutet.
Vi drog väl vid halv två kanske.. Gick till Mc Donalds (jewel va länge sen jag var där, har inte vart där sen i somras). Köpte med oss mat, men Kiina hann inte få sin förns jag och Julia sprang iväg.. Vi hade typ bestämt oss för att ta 12 från Våghustorget (klokan var typ 5 över 2).. Sen helt plötsligt stod den där, så då sprang vi. Jag hann väl ropa hejdå till Magnus och Julia sprang fram till Kiina lite hastigt.. Vi hann väl typ precis, tror busschafören såg oss så han väntade :) Var några killar som ropade "Run bitch run" åt oss.. Moget...

Böt till 11:an sen iallafall så jag kom hem :P Var hella halv 3, värsta skönt. Sminkade faktiskt av mig och borstade tänderna fast jag var helt slut.. Skönt imorse var det :)

Sov till ungefär ett idag :D Drömde sjukaste drömmen :S Var typ en mardröm, folk dog och så var den en kille (som sen helt plötsligt var Johan (min handledare från praktiken) som skulle typ ha min som en fånge och när jag rymde hela tiden skulle han typ döda mig eller liknande.. Jag lyckades få ta i hans pistol, satte den mot pannan och när han sa att jkag inte våga, så sköt jag! (creepy), men de sjuka var att han inte dog, det blev bara ett litet hål.. jag backade och såg att han levde, då sköt jag ingen, träffap på samma ställe, och nu blev hålet lite större och de kom typ blod.. Jag sprang.. Men han dog inte!! Sen skulle jag försvinna, ta en ny identitet och flytta till ett annat land, men när jag går på Lundbybron med Sofia (!) på väg hem till henne för att äta pizza och säga hejdå till alla kompisarna, så kom han och var skitläskig.. Jag sprang bland villorna.. Vet inte om han fick tag i mig eller inte.. Han var snabbare än mig iallafall, men jag vaknade innan.. Och då var klockan så mycket att jag gick upp.. HELT SJUKT! Jag drömmer så jävla mycket och konstigt och jag komer typ ihåg rätt mycket.. Har aldrig gjort det förns den sista tiden.. Men jag vaknar till då och då och sen fortsätter jag drömma samma dröm, men den ändras lite.. Creepy!

Men aa, iallafall.. Gick upp, la mig i soffan o kollade på My Chem Diary (DVD).. 2 h lång är den.. Sen satte jag mig här och hänger.. Ska kolla lite One tree hill snart tror jag (har bröjat se om alla avsnitt :P) Sen måste jag även plugga och äta något kanske..

Har lagt upp lite bilder från igår på min bilddagbok
http://medei.bilddagboken.se/
Inte så många, för det togs inte så mycket, men de som jag typ iallafall..

Förstår om ni inte orkar läsa allt trams som jag skrivit, haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback