21 december

Hosthost, täpp i näsan (fast snorig) o grym mensvärk - det är jag just nu, mår inte så vidare värst bra, men jag ska inte skriva ett jobbigt klaginlägg.. hehe :P

Vi blev klara med vår litteraturstudie (b-uppsatsen) igår :D Yeeeeeees.. Typ klara iallafall.. Lite smågrejer som vi sa att vi skulle komma på nån gång när vi fick tid.. Dvs efter jul för min del, hehe.. 

Jobbade igår kväll mellan 16 och 19 (efter en heldag i skolan) Blev lite kamning av julkort och så på Boglundsängen, sen gick jag hem.. Var rätt jobbigt, för jag hade bajsont i tån o fötterna för övrigt, jättetung väska och så var det kallt.. Tog drygt en halvtimme.. Sen däckade jag typ när jag kom hem.. hehe.. 
Idag har jag också jobbat, men eftersom jag är sjuk så behövde jag inte köra brevbäring, utan jag var inne och gjorde eftersändningar, kammade julkort m.m. istället.. Skönt.. Fick även lite sovmorgon, började 8.00 istället för 6.30, men så jobbade jag till typ 16 istället för 13.. Men det var det värt :) Mer pengar ovh lite lika stressigt, hehe :) Jag fick en julklapp också innan jag gick hem :D Ska nog spara den till julafton, så jag får lite mer o öppna, hehe

Ikväll ska jag och Lisa ha julklappsbyte (spännande, men jag är pissnervös för att de jag köpt inte ska bli bra :S) och sen kommer det lite folk, så ska det bli typ förfest och sen krogen.. Men jag har inte riktigt bestämt hur jag ska göra.. Tror jag hänger på, men jag ska nog köra nyktert ikväll.. Annars kommer jag nog inte må så bra imorgon.. Vi får se.. Kan ju ändra mig i sista sekunden, men nja.. Jag vet icke.. Har iofs lite sorger jag skulle vilja dränka, hmm.. Men det ska iallafall bli kul att göra någe bara, istället för att vara hemma och stressa o ha sig..


Har ni inte hört My Chemical Romance nya låt Stay awake (tror jag att den heter) så tycker jag att ni ska klicka på länken och lyssna på den ;D
http://www.youtube.com/watch?v=fGqqhBZUpBQ&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback