Onsdag

Somnade på soffan igår, fast de var kanske bara i 20 minuter. Men jag var helt död, så jag gick och la mig i sängen,  utan att tvätta bort sminket eller någe, haha.. Vaknade imorse vid tolv, det var skönt :)
Idag har jag kollat på en film "Raise your voucie" Har sett den förut, men de var länge sen. Skönt o bara dega..

Nu har jag iallafall duschat och så. Ska skriva en handlarlista snart, så jag inte glömmer något när jag ska handla maten sen.
Ska även til barnmorskan idag, mitt lilla årliga besök, kommer inte bli så kul. Gillar inte barnmorskan, dels ser hon ut som en liten man och sen får jag jämt dåligt självfötroende när jag går därifrån, hon tjatar jämt om mitt BMI. Tror hon inte jag vet?! Kanske ska byta sen, eftersom jag flyttat, kan vara bra.

Ringde Rosenlund förut, men de svarar inte. Väldigt bra, eller inte, men jag får försöka snart igen. Min handledare i skolan gav mig fel yrekshandledare, vilket gjorde att jag fick fel mailadress, men sen fick jag ett mail av någon annan från Rosenlund, som visst ska vara min handledare två dagar v.17, sen ska jag få en annan v.18, hmm.. Men jag ska tydligen har två handledare som är undersköterskor också. Fattar ingenting. Men det är iallafall de två jag ska ringa, och numret jag fick från skolan var fel, men nu har jag iallafall fått rätt nummer, men de svarar som sagt inte..

Aja. Ska testa och ringa en gång till nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback