Måndag morgon.

Jag hade sovmorgon idag men har redan varit vaken 1,5 h. Segade iofs upp ur sängen så det var skönt. Sen har jag plockat lite här hemma och ätit frukost. Nu tänkte jag ta en snabb dusch och sen sätta mig med teoriplugg innan det är dags att börja gå till jobbet.

Ser ut att bli fint väder idag. Varit soligt hela morgonen och jag har haft balkongdörren öppen tills precis nu. Det tråkiga med fint väder är förstås alla rökare som måste stå på balkongen och röka titt som tätt. Började lukta i hela lägenheten och jag verkligen hatar cigarettrök :(


Igår pluggade jag också en stund med teorin, sen var jag en sväng till Marieberg och köpte mig en virkad väst, en fin toffs med rosett samt 2 par solglasögon. Köpte även en present till Julia eftersom hon fyllde 27 år igår och jag var där senare på lite födelsedagsfika :)


Ha en bra (förhoppningsvis rökfri) dag allihop!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

västen på gina? VILL HA!! :)

2012-03-13 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback