Fredag.

Var ledig igår men vaknade tidigt iallafall eftersom några elektriker (?) kom och skulle dra några kablar för att installera Stadsnät i huset. Yey. Inte så trevligt.

Marcus skjutsade iallafall upp mig till stan för jag hade körlektion. Sedan åkte han till tandläkaren och sen Västerås och köpte sig en ny bil. Så nu är han rätt nöjd. Tror vi ska till Biltema sen och köpa lite prylar till den.

Iallafall. Efter min körlektion mötte jag upp Jossan för lunch och en liten sväng på stan. Kom hem och var helt slut i huvudet. Har fortfarande huvudvärk, inte så skönt. Men nån gång måste det väl gå över så bara att vänta ut det.

Spenderade kvällen hemma hos Emma i hennes nya lägenhet. Tror det kommer bli asbra. Mycket fin lägenhet :) Vi pratade, åt och drack gott och tittade på The Voice Sverige tills jag typ somnade i soffan. Trots att vi båda var trötta och sega så var det väldigt trevligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback