Nyår ♥

Började min nyårsafton tidigt. Jobbade men det gick bra. Var lite ringigt men så är det alltid tisdagar, torsdagar och lördagar då det är CDK dagarna. Men annars var det lungt. Vi hade lite knytis så fanns en hel del mat. 3 olika pajer, marinerade champinjoner (supergoda), sill, lax, potatis och wok. Gott! Jag hade gjort 2 olika cheesecakes som vi åt sen till fikat när alla patienter gått hem.

Marcus var snäll och körde mig både till och från jobbet. Kom hem och gjorde efterrätten till kvällen - chokladpanacotta, powernapade och gjorde oss iordning. Även Simon var snäll och hämtade oss så vi slapp ta bussen till Jossan i Adolfsberg.

Firade in det nya året med Marucs, Jossan, Simon, Emma, Sebastian och Sasha :) Alltså mycket trevligt sällskap och god mat. Vi spelade även ett spel - Absolut överrens som jag och Marcus hade fått i julklapp, roligt :) Gick till fotbollsplanen till tolvslaget, skålade i mousserande och tittade på fyrverkerier. Frös också så klart eftersom det jämt är superkallt på nyår.

Vi fick så klart inte tag i någon taxi så blev att övernatta hos Jossan. Mamma kom iallafall och hämtade oss imorse vid 07-tiden. Hon hade jobbat natt och skulle ändå vara vaken en stund till. Skönt att komma hem, få borsta tänderna och sova några timmar i vår egna säng.

Här kommer lite bilder från kvällen:

    
     
               
     
     
     
     
                   



Nu är det år 2012 och jag tror det kommer bli ett toppen år!
Jag menar vi fyller 25 år och Lisa ska gifta sig. Bara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback