Ledighet.

Jag kände mig rätt trött på att jobba. Känns som om jag jobbade jämt och när jag var ledig var det tusen andra saker som jag skulle göra. Hann inte med mig själv och har inte ens öppnat körkortsboken så jag kände att det var dags för lite semester. Skulle redan vara ledig fredag till söndag och fick inte måndan ledig så blev bara 3 semesterdagar. Så skönt.

Igår gjorde jag inte så mycket. Låg kvar i sängen länge, åt frukost där och tittade på TV. Var ute och gick en sväng och sen kom Jossan förbi någon timme.

Igår var det snö och lite kallare ute idag är det igen nästan 5 plus grader. Konstigt väder som inte kan bestämma sig. Personligen tycker jag att vi kan hoppa över snön iår. Jag längtar till våren nu :) För på våren känns allt lättare. Januari, februari och mars är annars de jobbigaste månaderna jag vet. Händer liksom ingenting. Till en början är det skönt när januari kommer efter jul och nyår, speciellt när man måste jobba helgdagarna men sen tar ju januari aldrig slut. Bara 11:e idag t ex.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback