Hindersmässan.

Började dagen med körlektion igår. Vi fortsatte med stadskörning, men nästa gång går vi vidare till landskörning och motorväg. Så det går frammåt. Inte så fort men ändå. Min handledare ska visst sluta, men han jobbar mars ut så hans plan (och även min) är att jag ska ha klarat körkortet innan dess. Hoppas jag klarar det.

Efter lektionen kom Marcus upp på stan och vi åt lunch på Mc Donalds tillsammans. Efteråt gick vi en sväng på Hindersmässan. Blåste så klart kallt och mina fötter blev som isklumpar. Inte så trevligt, men det hör ju lite Hindersmässan till. Hittade inte så mycket fynd, mest godis, kokosbollar (har alltid velat köpa men aldrig gjort) och strössel.

På kvällen kom Petra och Tazza hem till oss på tacos och TV.

Nu ska jag ta tag i dagen.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback