2011

Jag hade tänkt att kopiera Jag under år 2010 och göra om till 2011. Men så himla mycket nytt var det inte att fylla i. Tråkigt att läsa då tänker jag. Så jag hoppar det och jag en liten kortare variant av min årskrönika som jag gjort tidigare år.


Januari.

Kalkongmiddag hos Fredrik och Linda. Träffade Jossan, Emma och Camilla - åt pizza och drack vin. Fick storstryck i bowling av Marcus. Var på födelsedagsmiddagar/fester. Tränade på enjoy och trodde minsann att jag skulle lyckas komma igång (men icke). Var och tittade på en lägenhet som vi inte trodde vi skulle få, men minsann fick :)

                   

Februari.

Fikat med vänner. Lunch på Jensens med pappa och Sandra. Jag och Marcus flyttar ihop. White Lies kommer till Stockholm - jag och Lollo åker så klart dit.

     


Mars.

Våran soffa kom äntligen, spenderade första tiden i fotöljer. Köpt och fixat saker till lägenheten. Saade vann Melodifestivalen ;) Går på min andra My Chemical Romance konsert någonsin, lycklig! Våra Halv åtta hos mig middagar börjas hemma hos Emma. Bowlade, även denna gång kom jag typ sist. Emma hade också sin middag.

     


April.

Jag fyller 24 år. Våren kom äntligen. Jag hade min Halv åtta hos mig middag. Fest hemma hos mig och sedan Ritz med Kiina, Julia, Sanna och Rebecka. Firade påsken på jobbet. Årets första grillning.

     


Maj.

Fick världens jobbigaste finne vid ögat. Köpte fina vårskor. Lisa hade sin Halv åtta hos mig middag. Gjorde fint och mysigt på balkongen. Jag började gråta när jag dammsög. Emma var hemma hos mig för lördagsmys. Sofia (vinnaren) hade också sin middag. Fredrik och Linda gifte sig. Hade brandutbildning på jobbet.

     


Juni.

Vårfest med jobbet på Sjökrogen. Trailern till Breaking Dawn kom ut. Grillade hos Sanna och Julia. Jag och Marcus förlovade oss! Var på Wilmers dop. Hade mamma och Sandra på middag. Såg Linkin Park i Globen. Firade fler födelsedagar. Firade midsommari både Hampetorp och Fjugesta. Var ute med fina jobbarkompisar. Var på Foo Fighters! Var på Where the action is, då solen värmde som bäst :)

     
     


Juli.

Gjorde dagsutflykter med Marcus. Hade släktmiddag hos mormor och morfar. Kan sitta på balkongen och äta utan att frysa. Hängde lite med Jossan. Saknade Eila extra mycket. Var i Stockholm hos min morbror och sambo med Marcus, Sandra och Filip - gjorde stan och Gröna Lund. Var på Arsenalen. Köpte en ny kamera tillsammans med Marcus. Var på Harry Potter. Festade. Gick på semester! Var på Parken Zoo med kusin m. familj. Åt sushi med Jossan, Emma och Camilla. Var på Veronica Maggio efter middag på Wobblers. "Badade". Våra föräldrar träffades för första gången.

     
                 


Augusti.

Spelar minigolf. Äter kräftor. Var i Stockholm några dagar och hälsade på kusin m. familj. Var på förhandsvisning av Jag saknar dig. Var till Lunedet. Firade mormors födelsedag. Grillfest hos Fredrik och Linda. Började fixa intyg m.m. inför övningskörningstillståndet. Middag med Marcus på Indigo. Var till Sveafallen. Fick en OnePiece. Kräftfiske. Babyshower för Lina. Tatuerade mig. Firade Williams 1 års dag. Rensar i källaren.

     
     


September.

Kräftskiva med jobbarkompisar. Började övningsköra. Fick min cykel fixad av Marcus. Var till tandläkaren. Kalasfirande för Sandra och farmor. Åkte dressin. Hösten kom. Sandra hade fest. Började på bilskola.

                  


Oktober.

Var till Stockholm och firade Vilgots 3 års dag i sommarvärme. Var med i en fokusgrupp. Blogg.se finns som app till iPhone. Är hemma hos Emma med Jossan och äter god mat, dricker vin, spelar rummikub och tittar på L.A. Gigolo. Mamma, farfar, Lisa och Sofia fyller år. Är till Ullared för första gången. Ser One day på bio och gråter. Börjar köpa julpynt. Är hundvakt några dagar.

     


November.

Tänder gravljus under Alla helgona helgen. Firar 1 år med Marcus. Bjuder mormor och morfar på middag. Firar Fars dag i Fjugesta. Är på TwiDay med Lisa. Marcus och Petra fyller år. Äntligen första advent och jag får börja julpynta.

     


December.

Går medarbetarutbildning via jobbet. Marcus julpyntar balkongen. Fredagsmysmiddag hemma hos Emma med Emma, Emma och Lisa. Hundvakt åt Tazza en dag. Julbakar. Julshoppar i Stockholm med Sandra som alla andra år. Ser Lucia tåg. Firar jul på julafton i Fjugesta. Jobbar juldagen och firar sedan jul med min familj. Firar nyår med Jossan, Emma, Simon, Sebastion och Marcus i Adolfsberg.

     
                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback