Onsdag.

Det var som om min bilskolelärare hade läst min blogg igår. Haha. Han tjatade inte så mycket och tyckte visst själv att tjat inte hjälper utan att jag nog skulle klara det ändå innan uppkörningen.


Efter jobbet igår var jag och Marcus till MAXI för att handla lite mat osv. Var lungt och skönt på MAXI och vi funderar starkt på att börja storhandla på kvällarna istället. Det är inte dirket tomt på hyllorna, mest bara charkdisken som är stängd, men där handlar vi aldrig något ifrån iallafall och sen är det ju nästan inget folk. Varför handlar inte fler på kvällarna? Kanske för att de har bättre saker för sig så klart :) Vi fick ett paket med 5 st röda tulpaner och blev bjudna på godis eftersom vi använde självscanningen och för att det var Alla Hjärtans Dag. Trevligt :)

Marcus och jag sa att vi inte skulle fira Alla Hjärtans Dag iår eftersom han börjar tidigt och jag jobbade sent men jag köpte ändå med mig Alla Hjärtans Dag kola till honom från Village och han var så gullig och hade köpt massa rosor och choklad till mig ♥

           
          


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback