Ledig fredag.

Det ser ut att bli en solig dag idag och det gillas. Menar det är alltid roligare med fint väder man blir piggare och gladare och det kan jag behöva för jag kände mig inte så glad imorse när jag vaknade. Försöker vända min dåliga start med en lugn morgon med lite serier. Marcus är också vaken och sitter i köket och läser tidningen.

Undrar om jag ska övningsköra lite idag eller och jag ska överlåta köranade till Marcus. Vi ska bli bjudna på lunch hos mamma idag. Efter det vet jag inte riktigt vad planen är men något kommer vi väl hitta på.

Förresten har jag berättat att jag hoppat av distanskursen? Insåg att jag varken hade tid eller ork sen var inte kursen riktigt som jag hade tänkt mig heller.


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback