God morgon!

Idag har jag körlektion kl.09.10 och jag har verkligen ingen lust alls. Samtidigt är det ingen idé och ljuga o sjukanmäla mig (man slipper betala om man är sjuk men inte om man tvingats jobba) eftersom jag behöver alla körtimmar jag kan få innan uppkörningen nästa månad. Känner att min lärare kommer tjata om samma saker som han alltid gör. Har han inget att att säga? Han klagar alltså på att jag har för lite körvana och är osäker i vissa situationer. Men han vet varför jag inte hinner köra mer hemma och han borde veta att det inte går att få asmycket körvana helt plötsligt på en vecka.
Har jobbat alla daga utom en sen jag hade min körlektion sist, kört en gång faktiskt men det var till Fjugesta men jag har inte hunnit plugga något.

Men det är väl bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Det värsta skulle vara om han klagar på min körvana och jag inte kan motstå och klappar till eller skriker på honom. Lider nämnligen lite av humörsvängingar.

Ha en bra Alla Hjärtans Dag alla!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Segersten

Lappa till gubbskrället :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback