Fettisdag.

Jag har varit sammis idag på jobbet. En bra dag om man bortser från att man vill strypa vissa läkare ibland. Arroganta j*vel. Jag är samordnare imorgon också och då vet jag att det är lite mer att samordna så hoppas att man får lite mer respons då. Men som sagt annars var det en bra dag på jobbet. Till veckomötet hade vår uska köpt semlor (för våra trivselpengar) så det var mycket trevligt :)

Efter jobbet cykla jag till Fröken Brogrens för fika med Lisa, Anna och Emma (fast hon kom lite senare så det var lite synd). Har aldrig varit på Fröken Brogrens förut med har hört mycket bra om det på jobbet. Tyckte det var fint och mysigt. Gott också. Tog en morotskaka och grönt te, de måste ha varit de finaste tepåsar jag någonsin sett. Superfina. De stängde dock kl.18 och det var lite synd, men samtidigt behöver man inte fika hur länge som helst heller.
Jag kände att jag skulle vara snäll  mot min sambo så jag köpte med mig en semla till honom. Men hör här - han var inte hemma nör jag kom hem, utan han är hos Petra, dricker kaffe och äter semla. Gubbskrutt :)



Enligt Aftonbladets läsare ska de visst vara godast i stan.
Klicka på bilden för att komma till artikeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback