Sommarvärme i helgen?

Det pratades oss på jobbet att metrologerna hade lovat sommarvärme nu i helgen. Men idag vare minsann inte varmt. Inte ens sol. Men egentligen gör det inte så mycket för vi har haft fullt upp.

Vakande med halsont och utslag över kroppen ffa benen och ena armen. Har visst kliat mycket inatt. Det dumma är vara att utslagen inte vill försvinna som de brukar. Får försöka låta bli att klia och hoppas på att de försvinner. Tog en allergi tablett och Ipren, första för klådan och andra för halsondan. Blev bättre i halsen ett tag.

Eftersom vi håller på och omorganiserar i källaren så körde vi iväg med en del till Lundby och sen nu har vi precis rensat i nästan alla kartonger där nere. Bara matkällaren kvar och sen ställa allting bra och så.

Men vi har haft roligt också :) Har varit ute och övningskört. Blev nog 1-2 h. Var ute i Bista och startade på gården med lastbilarna för att komma ihåg hur man startar och stannar smidigt utan motorstopp. Sen begav vi oss ut på vägarna där ute. Marcus tyckte jag körde lite fort innan korsning m.m. Men det gick bra och när vi sluta kände jag mig riktigt duktig ;) Haha.

Nu blir det tacos och ett glas rödvin.
Senare filmen Water for elephants :D Min tur att völja film idag eftersom vi såg Marcus film Gränsen igår. Men den var rätt okej faksikt. Inte så mycket pangande och krigande som jag hade befarat.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback