Nu får jag skämmas lite...

För det har gått mer än en vecka sedan jag skrev något vettigt i bloggen. Fast Breaking dawn trailern är så klart vettig för mig men vet att alla andra inte är lite exalterade inför filmen. Orsaken är så klart att jag inte haft tid. Har knappt haft på datorn när jag varit hemma.

Det jag haft för mig denna vecka är jobb tisdag-fredag, söndag och måndag (igår). Har blivit rätt många kvällar och då blir det inte så mycket fritid. I onsdags jobbade jag ändå dag och på kvällen då var jag och Marcus ute och övningskörde. Det gick sådär. Gången innan vi körde gick det bra så det känns lite sådär som en varannan gång princip. Men förhoppningsvis har jag ändrat på det nu för körde i lördags till Fjugesta och även hem sen. Det var första gången jag körde ända hemifrån dvs. många nya saker såsom motorväg och parkering. Parkeringen blev sned, haha.

         

Sen körde vi i förrgår efter jobbet. Då blev det gamla vägen från Bista till Karlskoga, handlade mat på Coop där och sen körde jag hem igen. Motorväg igen alltså och blev även nya saker som omkörningar och rödljus. Gick helt ok. Lite stressad över andra bilar bara och då blir det några fel.

Annars i helgen har vi firat Sandra som fyllde igår, vi har även varit till Degerfors och åkt Dressin och efter det varit till farmor och firat henne eftersom hon fyller idag. Det får bli nya inlägg om allt det där eftersom det blev en del bilder också.

XOXO, så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback