Kalasandet i helgen.

Blev som sagt två kalas i helgen. Ja, jag kallar det kalas även fast det inte bara är fika och tårta :)
Sandra fyllde 22 år igår och farmor fyller 73 år idag.

Började kalasandet i fredags efter jobbet för Sandra. Hon önskade sig laserbehandling för hårborttagning och fick av de flesta pengar till just det. Tror hon blev nöjd ;) Jag och Marcus hämtade upp mormor och morfar på vägen och sen var det så klart Sandra, mamma, Filip där men även Filips mamma Liselotte och hennes man, Jan-Erik med.

     
     
           
           
           
                         


Sen har vi kalas två och det var på lördagen. Jag var rätt så jättetrött eftersom vi varit ute hela dagen och åkt dressin. Var alltså farmors tur att ha kalas. Blev bjudna på smörgåstårta och tårta. I vanliga fall brukar vi "barn" sitta i köket men nu när Marcus var med fick vi förmodligen inte plats så De två yngsta fick sista i soffan i vardsgsrummet och sen jag, Marcus, Bea och Sandra ute på balkongen. Den är inglasad och det fanns infravärme så det gick bra.

           
           
           


Kommentarer
Postat av: Bea

Åååååå så söt bild på mig! ;))

2011-09-22 @ 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback