Äntligen fredag och härligt höstväder.

Vaknade imorse och möttes av sol. Härligt. Blir så mycket lättare att kliva upp då. Även fast man inte är ledig idag. Jobbar kväll. Lite skönt ändå. Jobbade dag igår efter 2 dagars ledighet och jag var helt förvirrad. Vet inte om det berodde på att jag hade sovit dåligt eller om det berodde på att jag har dubblat min allergimedicin på morgonen. Var nämligen till vårdcentralen i onsdags pga att jag fortfarande har massa klåda på kroppen ffa benen och har rivit upp massa småsår. Ser för jävligt ut!

Jag är ledig i helgen, trots att jag jobbar fredagkväll så därför är det äntligen fredag :) Har varit en rätt bra vecka egentligen, bara jobbat 3 dagar denna vecka.

Igår körde jag och Marcus till Marierberg. Han behövde köpa öl och jag köpte lyktor och en temugg från Indiska. Men grejen var att det var jag som fick köra och parkera. Gick relativt bra. Lite jobbigare påvägen hem eftersom det var mörkt då. Jag ser rätt dåligt i mörker trots att min syn är godkänd, tror att det är för att jag är så ljuskänslig när man möter bilar och tittar i bakspegeln sådär.

Men men det blir nog bra.

Tog en härlig höstbild igår. Det jag gillar med hösten är den friska luften
(när det inte blåser och är allt för kallt) och alla fina färger på löven.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback