Helgen och början av veckan.

Herregud vad tråkigt det är när det regnar och är grått ute. Jag har gäspat hela dagen, fast det kan ju också bero på att jag försov mig och fick skynda till jobbet imorse. Så jag har nog inte riktigt vaknat än.

I lördags hade vi födelsedagsmiddag för mamma i lördags hemma hos mormor och morfar. Var mest familj och vänner. Lite synd att alla inte kunde komma som t ex min kusin och hennes man. Mamma fick fina och bra presenter. Det mesta gick i rosa, glitter och resandets tecken. Hehe. Men det passar mamma bra :)
Tog inte så många kort men här är några iallafall:
 
     
     
                
           
                        


I söndags hade vi en slappardag. Skööönt! På kvällen kom iallafall Petra och Tazza hem till oss. Vi åt plättar och spelade Rummikub. Trevligt :)

Annars har jag som vanligt jobbat måndag kväll och idag tisdag.
Nya Gossip girl har kommit idag också :D

XOXO

Kommentarer