Helg!

Långledig denna helg med. Så skönt :) Jag och Marcus var till nya ÖoB vid Marieberg där Marcus hitta någe PS3 spel som han verkar väldigt nöjd över.
Jag köpte också något jag blev väldigt nöjd över fast på Indiska :) Ett färgglatt tårtfat som var på rea. Tittade på det tidigare i våras/somras men tyckte att det kunde vänta men nu när det var på rea var jag tvungen att slå till :)

Senare på kvällen kom Petra och Tazza hit. Vi åt tacos och tittade på Idol. Tycker att det är dumt att de inte har en ny omröstning om de två som hänger löst. Men de tjänar väl mer pengar såhär. Emil åkte iallafall och det kändes okej men att Amanda P hängde löst var inte okej! Jaja.

Slappardag idag. Vi har bara gjort en vettig sak och det var tvätten förmiddags. Blir TV eller film nu ikväll och lite vin :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback