Fokusgrupp.

Igårkväll var jag på Stora hotellet för att vara med i en fokusgrupp för Beyond Research. Var Filip som hade tipsat Sandra som tipsade mig. Vi satt i 1,5 h och diskuterade olika saker, mest om Försvarsmakten. Om vad som lockar och vad som avskräcker. Typ. Svårt att förklara. Var 8 st tjejer i min grupp. Sandra ville också vara med men hon passade inte in i målgruppen tydligen. Hade jag vetat det i tid hade jag nog stannat hemma. Men nu fick jag veta det ca 2 h innan och kändes dumt att strunta i det då. Som tack för vår medverkan och våra synpunkter fick vi 400 kr. En rätt okej timlön, speciellt eftersom tiden gick fort.

Idag är jag ledig. Hållar på att bli sjuk. Förkyld som alla andra. Snorig, tjock i halsen, ont i huvudet och trött. Det tråkiga vädret ger ingen energikick heller så idag har jag sovit till halv 11 och planerar att inte göra något speciellt. Har tittat på Criminal minds och Glee. Ska ev. plugga körkortsfrågor eller se en film. Blire film som jag tror så ska jag nog koka mig en kopp te till.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback