11 månaders och jobb.

        image description

Dessa fina blommor fick jag av Marcus igår när vi firade 11 månader tillsammans ♥ Han lurade mig allt. Sa att han inte hade varit hemma sen han skjussade mig till jobbet. Sen kom han och hämtade mig hos Lisa så blev verkligen en överraskning när jag kom hem och såg dem på mitt nattduksbord. Sånna överraskningar gillas skarpt ;)

Var alltså hemma hos Lisa en sväng igår efter jobbet eftersom hon fyller i helgen och hade lite födelsedagsfirande. Det tråkiga är bara att jag sov väldigt dåligt inatt pga att jag inte andades normalt och mådde lite dåligt. Varmt som fan var det också. Har sen varit en seg dag på jobbet. Tiden gick välr rätt fort men min hjärna hängde inte riktigt med och har gäspat massa istället.

Tittar på VD nu och ska sen duscha.
Ska hem till Emma ikväll. Hoppas jag överlever.

XOXO


PS: Måste självklart gratulera både Sofia som fyller 24 år idag och Linas lilla Ebba som äntligen har kommit, natten till idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback