Soliga och varma tisdag

Åt lunch ute idag på jobbet. Det finns en altan på vårt våningsplan så det är väldigt smidigt och skönt. Man vill helst inte gå in. Och det blåser inte så mycket så det blir genast varmt. Ibland för varmt så man är helt svettig efter 30 min men vi gillart :)

Ville helst inte gå in när jag slutade men samtidigt visste jag att det fanns ett nytt gossip girl avsnitt som väntade på mig. Nästa vecka är det säsongsfinal. Spännande!!

Fick en ny hårfön av min sambo idag ♥ Min gamla (som jag för övrigt fick i julklapp av mamma) hade pajjat. Mina hårfönar brukar tendera att göra slut med mig. Hoppas denna gillar mig lite mera ;) Den är vit med lila blommor på så den är väldigt söt, haha.

Ikväll är det Semifinal 1 i Eurovision Songcontest och Saade är med och kvalar.
   Update: Sverige är visst inte alls med och tävlar ikväll utan på torsdag.
               Står visst lite olika. Härligt.. 

Ikväll är det även vår sista Halv åtta hos mig middag.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback