You look nice today!

               

Denna fina dörrmatta ligger nu på vårat hallgolv. Beställde den från H&M och nu igår fick jag den äntligen. Visst är den fin? :)


På tal om något helt annat är jag svintrött idag. Inte bra för om 1 h måste jag gå för att hinna med bussen till jobbet och jag har inte duschat än. Jag har iallafall ringt till Nordea för att få en ny dosa för min är totalt helt borta. Marcus blir inte så glad om han måste betala alla mina räkningar, haha.

Vad mer? Jo jag har lagt ut 3 annonser på Blocket för intresserade. Kostade 30 kr/st så jag hoppas ju att jag får lite pengar för grejerna också.

Sätta lite fart och piggna till kanske.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Fia

Å vad fin:D En sån där som man blir glad av!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback