Pitchers och Strömpis

Var en mycket lyckad och trevlig kväll igår. Var rätt länge sen vi (tyvärr var inte Lina med) träffades utanför jobbet. Så det var på tiden. Vi började kvällen på Pitchers. Tanken var att jag som hade jobbat och hade sjukberedskap idag skulle vara med och äta ta ett glas vin plus ev. en drink men det var så roligt att ett blev en drink till och sen ytterliggare två på Strömpis. Javisst Strömpis som jag inte alls hade tänkt gå till men gud så roligt det var. Var länge sen jag dansade så :D Sista gångerna jag har varit ute har jag inte varit så taggad på att dansa så kändes skönt att kunna frigöra sig lite på dansgolvet, eller vad man ska kalla det. Som roligast var nog när de spelade Lady Gaga följt av Britney Spears - de äger!

Har nog inte nämnt vilka vi var men det var iallafall jag, Malin, Johanna, Camilla, Anna och Nasim :D

 
         
                   


Måste förresten berätta att de har fixat världens bästa cykelparkering vid Pitchers. Hela gatan där på bilvägen vid Mingla, Pitchers, EWS m.m. är det cykelparkering. Har säkert varit så superlänge bara inte jag som sett det förut. Jag är iallafall mycket nöjd över detta. Eller när jag tänker efter hade de inte så förra sommaren också? Haha. Vilket uselt minne jag fått...

                                         


PS: Alla har varit friska på jobbet för de har inte ringt mig.
Skönt. Hade nog aldrig pallat...

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback