Glad/trevlig midsommar i efterskott!

Hoppas alla hade en bra midsommar igår. Det hade iallafall jag igår. Jag och Marcus var och hämtade Sandra hemma i Lundby igår fm. Kom lite tidigare för att hinna prata lite med mamma. Åkte sen till Hampetorp camping för att äta lunch med pappas sida dvs. pappa, fastrar med män, kusiner och farmor o farfar. Efter lunchen var det dags att åka till Fjugesta för att fortsätta firandet med Marcus familj, mormor o morbröder med familj. Fika med tårta, klädning av midsommarstång, grillat till middag, kubbspel och jordgubbar och glass. Som sagt en bra midsommar! Sov kvar i Fjugesta och nu ska vi visst ha en slappar dag. Eftersom jag skriver från iPhonen kan jag inte lägga upp bilder eller ha styckindelningar. Fixar bilder sen. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback